• Domov
  • Obchod
  • Cloud
  • Blog
  • Podpora
  • Kontakt
Menu
  • Domov
  • Obchod
  • Cloud
  • Blog
  • Podpora
  • Kontakt
0.00€ 0 Cart

ÚvodFAQ

FAQ

Ktoré kamery podporujú funkciu Time-Lapse (časozberné video)

7. februára 2021
od Reolink

Nižšie sú uvedené kamery, ktoré podporujú TimeLapse: Reolink IP kamery (s hardware--IPC_523128M) Reolink Batériou napájané kamery (s aktualizovaným firmware ) RLC-510A; RLC-520A; RLC-810A; RLC-811A; RLC-820A; RLC-822A; RLC-1220A Argus 2; Arg ...

Zobraziť viac

Kedy bude dostupný Cloud aj pre EU?

13. októbra 2020
od Reolink

Výrobcom udávaný termín bol začiatok roka 2021. Aktuálne je už Reolink Cloud plne funkčný (od 26.04.2022) pre všetky batériové kamery. Všetky nastavenia realizujete priamo cez aplikáciu.   Aké sú ďalšie možnosti nahrávania záznamu? vlo ...

Zobraziť viac

Akú dĺžku záznamu umožňuje NVR

16. júla 2020
od Reolink

Dĺžku záznamu určuje hlavne jeho bitová rýchlosť. Čím vyššia je bitová rýchlosť, tým lepšia kvalita obrazu a zvuku a väčšia veľkosť súboru. A naopak to platí rovnako. Nasledujúca tabuľka popisuje, ako dlho môže zariadenie Reolink NVR ukladať záznam ...

Zobraziť viac

Ako Rozšíriť Kapacitu Reolink NVR

16. júla 2020
od Reolink

Zistili ste, že kapacita disku Reolink NVR už nevyhovuje vašim použiadavkám na dĺžku záznamu? Kapacitu úložiska NVR môžete jednoducho rozšíriť. K dispozícii máte 3 spôsoby. Metóda 1: Pridajte externý pevný disk cez port eSATA. Metóda 2: Vymeňte exis ...

Zobraziť viac

Ako Zobrazím Uložené Cloudové Video Nahrávky

30. decembra 2019
od Reolink

Po prihlásení do svojho účtu cez aplikáciu Reolink (iOS, Android), alebo na Cloudovej webovej stránke a môžete prehrávať všetky uložené videá a spravovať nastavenia cloudu.

Zobraziť viac

Ako Môžem Nahrávať na Cloud a Ako Nahrávanie Zastavím

30. decembra 2019
od Reolink

Prihláste sa do svojho Cloudového účtu cez aplikáciu Reolink. V nastaveniach môžete zapnúť, alebo vypnúť automatické nahrávanie do Cloudu. Keď vypnete nahrávanie, nebudú sa už viac videá zaznamenávať do vášho Cloudového účtu. Všetky uložené videá v knižni ...

Zobraziť viac

Ako si Vytvorím Cloudový Účet?

29. decembra 2019
od Reolink

Po prihlásení na web stránke Reolink.com si vytvorte svoj Reolink účet a cez svoj účet môžete priamo pristupovať ku Cloudovým službám. Druhá možnosť je cez aplikáciu Reolink, po prihlásení je Cloudové úložisko ihneď k dispozícii

Zobraziť viac

Ktorá Kamera Podporuje Cloud a Kde Je k Dispozícii Cloudová Služba?

21. novembra 2019
od Reolink

V súčasnosti Reolink Cloud pracuje s modelmi Reolink Go, Argus 2, Argus Pro, Argus Eco, Argus PT, E1 a E1 Pro v krajinách USA, Kanada, Austrália a Nový Zéland. Aktívne pracujeme na jeho kompatibilite s ďalšími Reolink modelmi a rozširujeme podporu do ďalš ...

Zobraziť viac

Prihláste sa na odber noviniek

Značky

bezpečnostná kamera bez WiFi GSM kamera monitorovanie bez WiFi porovnanie rozlíšenia bezpečnostných kamier príklady rozlíšenia bezpečnostných kamier rozlíšenie bezpečnostných kamier solárne kamery solárny panel umiestnenie IP kamery

Accordion Title

Your Label

Your Content

Facebook Instagram
Odber noviniek

Produkty
  • Altas PT Ultra
  • Duo 3 PoE
  • Go PT Ultra (8MP, GSM, AKU)
  • Go Plus 2K
  • Argus PT 2K+ (WiFi, AKU)
Spoločnosť
  • Dodacie podmienky
  • Reklamačný poriadok
  • Postup pri reklamácii
  • Zmluvné podmienky
  • Ochrana osobných údajov

Copyright 2025  © Reolink.sk

Spol. SmartPro, s.r.o. je oficiálny partner a distribútor produktov Reolink.

Nákupný košík