Pokazil sa Vám výrobok, ktorý ste u nás zakúpili? Vieme, že toto je tá menej príjemná časť užívania vášho prístroja a preto sme pre Vás pripravili túto stránku, na ktorej nájdete všetky informácie pre čo najrýchlejšie vyriešenie Vašej reklamácie.
1. krok – Kontaktujte nás
Sme servisné stredisko pre predávané produkty a autorizovaným partnerom výrobcu Vášho výrobku.
Zároveň dokážeme odborne posúdiť a následne odstrániť závadu.
Aké doklady potrebujem na uplatnenie reklamácie?
- daňový doklad o kúpe
- záručný list (ak je povinný)
- detailný popis závady
2. krok – Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie
Podľa zákona má servis na posúdenie a opravu výrobku 30 kalendárnych dní.
V tejto lehote Vám výrobok zadarmo, v rámci záručnej opravy, opravíme alebo v prípade neopraviteľnosti výrobku navrhneme riešenie.
Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Zmluvných podmienok a Reklamačného poriadku.